شرکت مدار رایانه اسپادانا

شرکت تولیدی مدار رایانه اسپادانا در زمینه تولید قطعات الکترونیکی صنعتی و پزشکی فعالیت می‌کند. محصولات شرکت شامل انواع سنسورهای حرارتی، ابزارهای اندازه‌گیری و کنترل، قطعات الکترونیکی دقیق و سیستم‌های پزشکی هستند.

تمرکز، بر روی بهبود کیفیت و دقت محصولات است. با استفاده از تجهیزات پیشرفته و تولید با کیفیت، در تلاش است تا محصولات با بهترین کیفیت و دقت را به مشتریان خود ارائه دهد. با تکیه بر تجربه و دانش خود در زمینه تولید قطعات الکترونیکی، با کسب گواهی‌های مربوطه، محصولاتی با کیفیت بالا و مطابق با استانداردهای جهانی تولید می‌کند. همچنین، از طریق نظارت دقیق بر مراحل تولید و کنترل کیفیت، اطمینان حاصل می‌کند که محصولات بهترین کیفیت را در اختیار مشتریان قرار دهد.

همچنین این شرکت در زمینه تحقیق و توسعه فعالیت دارد. با بکارگیری تکنولوژی‌های پیشرفته، سعی دارد محصولات جدید و نوآورانه‌ای را تولید کند که به صنعت الکترونیک و پزشکی کمک کنند و باعث بهبود کیفیت زندگی افراد گردند.

مشاوره در زمینه تولید

مدار رایانه اسپادانا با دانش و تجربه زیاد در زمینه طراحی و تولید مدارات و قطعات الکترونیکی و مکانیکی، آمادگی لازم برای راهنمایی و مشاوره برای تولید قطعات خاص و تحت تحریم را دارد.

محصولات و فناوری ها

عملگر (سروو موتور)                               

اسلیپ رینگ


اطلاعات تماس

آدرس: اصفهان، بلوار دانشگاه صنعتی، شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، خیابان 12، ساختمان فراتحقیق، طبقه همکف

تلفن تماس: 03133932133

فکس : ۰۲۱۴۱۴۲۵۵۵۵ داخلی ۳۸۵۷۹

شماره همراه: 09134046840

ایمیل: info@isfahan.tech

انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان استان‌اصفهان

انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان استان‌اصفهان به عنوان تشکلی از فعالان اقتصادی حوزه فناوری، براساس قوانین جمهوری اسلامی ایران در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران تاسیس و به ثبت رسیده است.