شرکت فن آوران صادق اسپادانا

شرکت فناوران صادق اسپادانا با رویکرد کلی طراحی و تولید ماشین آلات صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی بیش از 15 سال است که در شهر صنعتی اصفهان فعالیت می نماید. تلاش این شرکت همواره بر این بوده که با درک نیازهای صنایع داخلی و توجه به تکنولوژی های روز دنیا بهترین راه حل ها را ارائه نماید. یکی از افتخارات این مجموعه همکاری با صنایع مختلف داخلی در کلیه مراحل مشاوره ، ساخت و تامین ماشین آلات، نصب و خدمات پس از فروش به منظور خودکفایی داخلی می باشد. زمینه های تخصصی فعالیت این مجموعه به شرح زیر است: ساخت و تولید ماشین آلات تولید قرص اعم از انواع دستگاه های پرس قرص و گرانولساز دارویی در حجم و اندازه های مختلف، ساخت انواع میکسر هموژنایزر با ساختار روتور استاتور به صورت پیوسته و بچ از ابعاد آزمایشگاهی تا صنعتی، ساخت انواع میکسرهموژنایزرهای تحت خلا با تکنولوژی روز اروپا، مديريت نوين و پويا ، تعهد به ارزش هاي انساني و شايسته سالاري و بومي سازي تكنولوژي هاي روز دنيا از جمله دستاوردهاي فن آوان صادق اسپادانا است.

محصولات و فناوری ها

پرس قرص، میکسر هموژنایزر، دستگاه پر کن و بسته بندی، میکسر حرارتی ماشین آلات خاص صنعتی قطعات و تجهیزات صنعتی ماشین آلات صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی

  • نام مدیرعامل: حسن صادقی نیسیانی
  • سایت: www.fansadco.com
  • تلفن: 03133861765
  • ایمیل: info@fansadco.com
  • آدرس:

    اصفهان، خیابان امام خمینی، ابتداری خیابان 12 بهمن، مجتمع تجاری پدیده، طبقه 2، واحد 4


اطلاعات تماس

آدرس: اصفهان، بلوار دانشگاه صنعتی، شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، خیابان 12، ساختمان فراتحقیق، طبقه همکف

تلفن تماس: 03133932133

فکس : ۰۲۱۴۱۴۲۵۵۵۵ داخلی ۳۸۵۷۹

شماره همراه: 09134046840

ایمیل: info@isfahan.tech

انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان استان‌اصفهان

انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان استان‌اصفهان به عنوان تشکلی از فعالان اقتصادی حوزه فناوری، براساس قوانین جمهوری اسلامی ایران در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران تاسیس و به ثبت رسیده است.