شرکت صالحی ماشین ایرانیان

ماشین سازی صالحی در سال 1355 شمسی مطابق با 1976 میلادی با هدف بوجود آوردن انقلابی بزرگ در صنعت طلای ایران با همکاری جمعی از متخصصین کارآزموده فعالیت خود را در زمینه طراحی و ساخت دستگاه های اختصاصی طلا و جواهر ات تاسیسس گردیده و با تعاملی آگاهانه با مراکز علمی و تحقیقاتی تراز اول دنیا جایگاهی ویژه در بازارهای بین المللی برای خود ایجاد کرده است.

فعالیت های اجرایی و صنعتی

• طراحی ، اجرا و ساخت چندین نوع ماشین های صنعتی که در این کارخانه تولید انبوه دارد.

• طراحی و ساخت ماشین های نورد و پروفیل که در ساخت طلا با استقبال صنعتگران روبرو گردیده است.

• طراحی و ساخت ماشین آلات cnc برای اولین بار در ایران.این دستگاه ها شامل ماشین آلات ساخت تراش آلات النگو و حلقه می باشد.

• طراحی و ساخت ماشین های لیزر ( جوش، برش و حکاکی روی فلزات سخت و نیمه سخت)

دستاوردهای شرکت

هدف از تاسیس ماشین سازی صالحی تحول و انقلابی در صنعت طلای ایران بوده که این مجموعه هم اکنون به عنوان عظیم ترین و مجهز ترین واحد صنفی در ساخت ماشین آلات طلا و جواهرسازی در ایران محسوب می شود که توانسته با تعاملی آگاهانه با مراکز علمی و تحقیقاتی تراز اول دنیا جایگاهی ویژه در این صنعت در عرصه بین الملل پیدا کند. اولین دارنده گواهینامهISO 9001 -2000DNV اروپا در صنعت طلای کشور می باشد.

این شرکت بـا بهـره گیـری از کادر مجـرب و تکنولـوژی روز، خـود را متعهـد بـه فراهـم نمـودن حرفـه ای تریـن خدمـات کارگـزاری و سـرمایه گـذاری مجهز کرده است. ایـن خدمـات بـا رویکـردی نزدیک و صمیمانـه ارائـه مـی گـردد تـا رابطـه ای بلنـد مـدت بـا مشـتریان برقـرار گـردد.

محصولات و فناوری ها

تولید:

محصولات نورد و پروفیل

ماشین‌های تراش

ماشین‌های لیزر حکاکی و برش

ماشین زنجیر بافی

ماشین‌های ذوب

ماشین‌های پرداخت و پولیش

ماشین‌های آبکاری

ماشین‌های آنالیز و جوش

کاتالوگ محصولات


اطلاعات تماس

آدرس: اصفهان، بلوار دانشگاه صنعتی، شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، خیابان 12، ساختمان فراتحقیق، طبقه همکف

تلفن تماس: 03133932133

فکس : ۰۲۱۴۱۴۲۵۵۵۵ داخلی ۳۸۵۷۹

شماره همراه: 09134046840

ایمیل: info@isfahan.tech

انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان استان‌اصفهان

انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان استان‌اصفهان به عنوان تشکلی از فعالان اقتصادی حوزه فناوری، براساس قوانین جمهوری اسلامی ایران در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران تاسیس و به ثبت رسیده است.