شرکت پایدار بهبود ماشین

مدیریت ارشد پایدار بهبود ماشین از سال 1368 ( نزدیک به 33 سال) در تولید تجهیزات پزشکی و پلیمری شاغل بوده است.

کسب تجربه در کارکرد با تکنیک‌های مختلف اروپائی درصنعت پلاستیک اعم از تزریق پلاستیک، اکسترودر تولید تیوپ‌های پزشکی، اکسترودر تولید ورق‌های چند لایه، دستگاه‌های بادی، دستگاه‌های فرم دهی حرارتی ( ترموفرمینگ ) و وکیوم فرمینگ، انواع دستگاه‌های چاپ مدور و مسطح چند رنگ روی پلاستیک‌ها چراغیست جهت روشن کردن مسیر حرکت ما در ساخت ماشین‌هائی دقیق در صنعت پزشکی.

گذراندن دوره‌های متعدد فنی و تکنیکی در مراکز معتبر و زیر نظر متخصصین اروپائی به این شرکت توانمندی را داده است تا ابتدا تولید کننده و اپراتور خوبی باشد و با دیدگاه تولیدی به ماشین‌های ساخته شده توجه کند. برای ساخت ماشین آلات، قرار گرفتن در جایگاه تولید‌کننده و اپراتور، این دیدگاه را روشن و بدیهی نموده است که ماشین آلاتی مناسب تولید هستند که موارد زیر را مد نظر قرار دهند :

  • اپراتور بتواند براحتی با ماشین ارتباط برقرار کند و ابزارهای لازم جهت تولید را در دسترس داشته باشد.
  • اجزاء بگونه ای طراحی و انتخاب شده باشند که نهایت بهره وری در نیروی انسانی ، حاملهای انرژی ، استفاده بهینه از مواد و کاهش ضایعات را تامین نمایند.
  • سازنده درکمترین زمان ممکن در دسترس باشد و امکان ارائه خدمات پس از فروش براحتی وجود داشته باشد.

شرکت پایدار بهبود ماشین تنها شرکتی در کشور است که علاوه بر ساخت ماشین آلات تخصصی پلیمری صنعت تولید تجهیزات پزشکی، طیف وسیعی از خدمات متنوع فنی و مشاوره ای را ارائه می‌نماید.

محصولات و فناوری ها

اکسترودر، دستگاه بادی، ابزار کنترل کیفی تجهیزات پزشکی، ابزارهای مونتاژ قطعات پزشکی پلیمری، دستگاه تیب فرمینگ

  • نام مدیرعامل: منصور آزاده رنجبر
  • سایت: paydarbehboodmachin.com
  • تلفن: 03138586243
  • ایمیل: paydarbehbood@yahoo.com
  • آدرس:

    اصفهان، کمربندی شرقی، جاده منطقه هسته ای، جاده زردنجان، بعد از شهرک صنعتی سروشبادران، خیابان شهید ابراهیم صفری، انتهای خیابان، شرکت پایدار بهبود ماشین


اطلاعات تماس

آدرس: اصفهان، بلوار دانشگاه صنعتی، شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، خیابان 12، ساختمان فراتحقیق، طبقه همکف

تلفن تماس: 03133932133

فکس : ۰۲۱۴۱۴۲۵۵۵۵ داخلی ۳۸۵۷۹

شماره همراه: 09134046840

ایمیل: info@isfahan.tech

انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان استان‌اصفهان

انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان استان‌اصفهان به عنوان تشکلی از فعالان اقتصادی حوزه فناوری، براساس قوانین جمهوری اسلامی ایران در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران تاسیس و به ثبت رسیده است.