شرکت هم‌اندیشان اوین تاک

شرکت هم‌اندیشان اِویَن تاک از شرکت‌های فناور مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در سال ۱۳۹۵ با پیشنیه سه دهه تحقیق و پژوهش در سازمان تحقیقات و آموزش کشاورزی به منظور تجاری‌سازی فناوری‌های بدست آمده پا به عرصه‌ی تولید گذاشت. هدف اولیه و تمرکز اصلی گروه تحقیق و توسعه (R&D) این شرکت، ارتقاء کیفیت و نوآوری در تولیدات دام، طیور، آبزیان، زنبورعسل و زالوی طبی با نگاه ویژه به منابع ژنتیکی بومی و داخلی به منظور توسعه دانش‌محور این منابع ارزشمند می‌باشد.

اهداف:

  • ارتقاء سلامت جامعه از طریق تولید و معرفی منابع غذایی فراسودمند (Functional Food)
  • نوآوری و بهبود کیفیت درتولیدات دام، طیور، آبزیان و زنبور عسل
  • شناسایی قابلیت‌های تولیدی منابع ژنتیک بومی به‌منظور معرفی تولیدات سالم و طبیعی
  • ظرفیت‌سازی و توانمند‌سازی مشاغل خانگی روستایی در تولید محصولات پروتئینی سالم و طبیعی

 

محصولات:

تخم مرغ غنی شده با اسید فولیک: این تخم‌مرغ برای اولین بار به صورت تجاری توسط شرکت هم‌اندیشان اوین تاک به بازار ایران معرفی شد. فولات موجود در این تخم‌مرغ از نوع طبیعی (۵-متیل تترا هیدرو فولات) بوده  و مقدار آن در مقایسه با تخم‌مرغ معمولی ۲ تا ۴ برابر بیشتر است. این منبع غذایی ارزشمند و در عین حال ارزان و قابل دسترس برای همه گروه‌های سنی به‌ویژه خانم‌های باردار، کودکان و بیماران قلبی عروقی می‌تواند فولات مورد نیاز روزانه را با قابلیت جذب بالای ۹۵ درصد و بدون عوارض جانبی حاصل از فرم شیمیایی ( قرص اسید فولیک)  تامین نمایند.

گوشت و تخم‌مرغ بومی: این شرکت با اتکا به دانش محققان خود و انجام مطالعات گسترده علمی بر روی قابلیت‌های تولیدی و نیز کیفیت محصولات مرغ بومی و نیز ارایه “طرح زنجیره ارزش در توسعه و پرورش مرغ بومی ” مفتخر است برای اولین بار گوشت و تخم مرغ غنی‌شده  بومی را با برند مشخص و مجوز دامپزشکی کشور به بازار عرضه نماید. این محصولات علاوه بر بومی بودن در شرایط کاملا بهداشتی و زیر نظر متخصصین تولید‌ شده و از هر جهت مورد تایید سازمان‌ها‌ی مرتبط بوده و تمامی خصوصیات لازم برای جلب اطمینان مصرف‌کنندگان را دارا می‌باشد.

بستر نگهداری و حمل زالو: Leech survival and transportation environment

به موازات توسعه و ترویج طب سنتی و اقبال روزافزون مردم به این حوزه، متخصصین این شرکت به منظور ارتقاء سلامت و ایمنی فردی برای اولین بار در صنعت زالو موفق به تولید بستر و محیطی بیولوژیک برای نگهداری و جابجایی زالو شدند. این بستر با بکار گیری فناوری خاص و بیولوژیک امکان حفظ و نگهداری زالو را به صورت زنده به مدت چندین ماه در شرایط استریل فراهم آورده و با کسب گواهی ثبت اختراع مفتخریم مجموعه ای که قادر به ارایه زالوی طبی شناسنامه دار و بسته‌بندی پلمپ شده با قابلیت زنده ماندن طولانی در کشور هستیم. مسلما این فناوری گامی خواهد بود در مسیر رشد و ایمن‌سازی زالو درمانی در حوزه­ی سلامت جامعه و همچنین حفظ، تکثیر و صادرات گونه ارزشمند زالوی ایرانی.

خدمات:

شرکت هم اندیشان اوین تاک با در اختیار داشتن نیروهای علمی و مجرب و مشاوران علمی بلند مرتبه و برجسته در صنعت دامپروری کشور آماده ارایه خدمات پژوهشی، آموزشی، مشاوره، مشارکت، بازرگانی، تحقیق و توسعه، سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف دام، طیور، آبزیان، زنبورعسل، خوراک و مکمل‌های غذایی ویژه و تولید غذاها و محصولات فراسودمند می‌باشد.

محصولات و فناوری ها

  • تخم‌مرغ غنی‌شده با اسید فولیک
  • بستر نگهداری و حمل زالوی طبی
  • گوشت و تخم مرغ بومی عاری از پادزیست و طبیعی

  • نام مدیرعامل: محمدرضا عبادی
  • سایت: www.hatavian.ir
  • تلفن: 09384798071
  • ایمیل: hat.aviantak@gmail.com
  • آدرس:

    اصفهان، بزرگراه ذوب آهن، ساختمان شماره 2، مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی، مرکز رشد کشاورزی، واحد104


اطلاعات تماس

آدرس: اصفهان، بلوار دانشگاه صنعتی، شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، خیابان 12، ساختمان فراتحقیق، طبقه همکف

تلفن تماس: 03133932133

فکس : ۰۲۱۴۱۴۲۵۵۵۵ داخلی ۳۸۵۷۹

شماره همراه: 09134046840

ایمیل: info@isfahan.tech

انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان استان‌اصفهان

انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان استان‌اصفهان به عنوان تشکلی از فعالان اقتصادی حوزه فناوری، براساس قوانین جمهوری اسلامی ایران در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران تاسیس و به ثبت رسیده است.