شرکت نوین افق پایدار آسمان ایرانیان

نورگیر هوشمند خورشیدی روشنا یکی از محصولات شرکت دانش بنیان نوین افق می باشد. نوین افق اولین و تنها تولید کننده بزرگترین سیستم انتقال نور خورشید در ایران است.

نورگیر هوشمند خورشیدی روشنا سیستمی دانش بنیان است که نور خورشید را در طول روز ردیابی و معمولا از طریق نورگیر (پاسیو) و با آینه‌های هوشمند به محل‌هایی که از نور مستقیم خورشید در روز بی بهره اند (مانند طبقات پایین ساختمان‌ها و اتاق‌های شمالی، راه پله، زیرزمین، استخرها و…) منتقل می کند.

نصب آینه‌های هوشمند انعکاس نور خورشید باعث افزایش قابل توجه نور طبیعی در واحد‌های شمالی ساختمان می شود. سیستم فعلی تلفیقی از مجموعه سیستم‌های مکانیکی، الکترونیکی، نوری و کنترلی پیشرفته است که به دست جوانان توانمند کشورمان طراحی و بومی‌سازی شده است.

استفاده از نورگیر هوشمند خورشیدی روشنا می تواند علاوه بر اثرات آرامش بخش ناشی از نور طبیعی، مصرف انرژی الکتریکی در طول روز را به حداقل برساند و از این جهت مزایای اقتصادی زیادی در بلند مدت دارد. نورگیرخورشیدی روشنا را می‌توان همراه با نورگیر‌های سقفی و یا حبابی نیز استفاده نمود. این محصول در بازار با نام‌های آینه خورشیدی آفتابگردان، شرکت خورشید شمال و خورشید طبقاتی نیز شناخته می شود.


محصولات و فناوری ها

- طراحی و ساخت سیستمهای هوشمند رهگیری و انتقال نور خورشید به ساختمان های کم نور

- طراحی و ساخت سیستم های رهگیری در پنل های خورشیدی

- طراحی و ساخت و بومی سازی قطعات، تجهیزات تست و تولید صنعتی براساس نیاز مشتری


اطلاعات تماس

آدرس: اصفهان، بلوار دانشگاه صنعتی، شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، خیابان 12، ساختمان فراتحقیق، طبقه همکف

تلفن تماس: 03133932133

فکس : ۰۲۱۴۱۴۲۵۵۵۵ داخلی ۳۸۵۷۹

شماره همراه: 09134046840

ایمیل: info@isfahan.tech

انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان استان‌اصفهان

انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان استان‌اصفهان به عنوان تشکلی از فعالان اقتصادی حوزه فناوری، براساس قوانین جمهوری اسلامی ایران در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران تاسیس و به ثبت رسیده است.