شرکت نانو فراز سپاهان

گروه متخصصین شرکت نانو فراز سپاهان با هدف طراحی و تولید پوشش‏های محافظتی و آبگریز با تکنولوژی نانو و تمرکز بر حفظ محیط زیست، مطالعات و تحقیقات خود را از سال ۱۳۸۸ آغاز نمود و در اسفند سال ۱۳۹۰ با تاسیس شرکت نانو فراز سپاهان درشهرک علمي و تحقيقاتي اصفهان فعالیت خود را به عنوان اولین ارائه دهنده پوشش‏های نانویی در زمینه مصالح ساختمانی به صورت رسمی بسط و گسترش داده است. این شرکت با ثبت علامت تجاری و ثبت اختراع، دارای گواهی تاییدیه نانو مقیاس از ستاد نانو، جزو شرکت های دانش بنیان تولیدی مورد تایید معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری و کسب تائیدیه خواص محصول از مراکز مهم پژوهشی صنعتی می باشد. همچنین شرکت افتخار برترین ایده ‏ی صادراتی دانش بنیان در سال ۱۳۹۳ را در سازمان توسعه تجارت ایران کسب نمود.
شرکت نانو فراز سپاهان افتخار می‏ کند که به عنوان شرکتی معتبر، چابک، پویا، کارآفرین و پذیرای تغییر و تحول شناخته شده است و تلاش می کند با تکیه بر دانش تیم فنی و متخصص خود و کارکنان با انگیزه و با استفاده بهینه از منابع موجود، محصولاتی با کیفیت بالا جهت افزایش سطح رضایت مندی مشتریان تولید کند. این شرکت می کوشد با به کارگیری آخرین فناوری های نوین دنیا و منطبق با استانداردهای جهانی، محصولاتی با کیفیت بالا تولید کند و کسب و کار مشتریان خود را به عنوان شرکای تجاری خود، توسعه دهد.
لازم به ذکر است، شرکت نانو فراز سپاهان به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه توليد و ارائه پوشش‏هاي نانو و ارائه راه حل‌های خاص به سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ به شمار می‌رود. هدف اصلی ما با نگاه به آینده تلاش در جهت معرفی و کاربردی کردن این فناوری به صنعت و مردم کشور عزیزمان ایران می باشد.

مجموعه فعالیت‌های شرکت به شرح ذيل خلاصه می‌شود:

۱- خدمات مشاوره‏اي و توليد انواع پوشش هاي نانویی براي سطوح مختلف از جمله آجر، بتن، سیمان، گچ، کاهگل، سنگ های طبیعی و مصنوعی، چوب، شیشه، فلز و …. به منظور حفاظت، آبگریز و ضدآب کردن، کاهش نفوذ و حذف آسان گرد و غبار، خاک، چربی، نقاشی های دیواری، چسب و …. از بناهای تاریخی و کلیه دیوار های داخلی و خارجی ساختمان ها
۲- ارائه فرمول های خاص طبق نوع سطوح و نوع آلاینده ها از جمله سطوح آنتی باکتریال و ….
۳- خدمات مشاوره اي در مورد سطوح خاص و یا ایجاد خواص متفاوت در زمینه رنگ و پوشش

محصولات و فناوری ها

• تولید افزودنی‌های صنعت رنگ و پوشش
• ارائه فرمول‌های خاص طبق نوع سطوح و نوع آلاینده‌ها از جمله سطوح آنتی باکتریال و …
• خدمات مشاوره‌اي در مورد سطوح خاص و یا ایجاد خواص متفاوت در زمینه رنگ و پوشش
• توليد انواع پوشش هاي نانویی براي سطوح مختلف به منظور حفاظت، آبگریز و ضدآب کردن، کاهش نفوذ و حذف آسان گرد و غبار، خاک، چربی، نقاشی‌های دیواری، چسب و…

  • نام مدیرعامل: اعظم مردی حلاج
  • سایت: www.nanofaraz.ir
  • تلفن: 03133932432
  • ایمیل: info@nanofaraz.com
  • آدرس:

    اصفهان، بلوار دانشگاه صنعتی اصفهان، شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، ساختمان فن آفرینی 2، واحد 103


اطلاعات تماس

آدرس: اصفهان، بلوار دانشگاه صنعتی، شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، خیابان 12، ساختمان فراتحقیق، طبقه همکف

تلفن تماس: 03133932133

فکس : ۰۲۱۴۱۴۲۵۵۵۵ داخلی ۳۸۵۷۹

شماره همراه: 09134046840

ایمیل: info@isfahan.tech

انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان استان‌اصفهان

انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان استان‌اصفهان به عنوان تشکلی از فعالان اقتصادی حوزه فناوری، براساس قوانین جمهوری اسلامی ایران در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران تاسیس و به ثبت رسیده است.