شرکت مهندسی رباتیک و اتوماسیون مهام صنعت ویرا ویژن

نرم افزار MERP

نرم افزار جامع مدیریت منابع  MERP یکی از محصولات تحت وب شرکت اتوماسیون مهام صنعت ویراویژن می باشد که با هدف پاسخگویی و حل نیاز های سازمان شما در هر مقیاس و گستره ای توسعه و پیاده سازی شده است. نرم افزار جامع و یکپارچه MERP با استفاده از دانش فنی روز و بهره گیری از هسته نرم افزاری قدرتمند شما را قادر می سازد تا تمامی فرآیند های سازمانتان را به صورت دقیق تعریف نموده و همه بخش های سازمان را به شکل لحظه ای ارزیابی، مدیریت و برنامه ریزی کنید.

اهمیت و نقشMERP

با توجه به اهمیت و نقش پررنگ داده ها و فرآیند های سازمانی در تصمیم گیری های اساسی ، برنامه ریزی و توسعه کسب و کار و همین طور عملکرد بهینه سازمان، مرپ با امکاناتی  توسعه یافته که  MERP  می تواند با  ایجاد ارتباط و یکپارچه سازی کامل بخش های سازمانتان و همینطور با ارائه گزارش ها ی کامل و دقیق از وضعیت اکنون و آینده سازمان به ابزار اصلی پیشرفت، پیشبینی و مدیریت کسب و کار شما تبدیل شود.تفاوتی نمی کند که در چه زمینه فعالیت می کنید و یا گستردگی سازمان شما به چه شکل است، MERP با کسب و کار شما سازگار میشود و در مسیر موفقیت همیار کلیدی شما خواهد بود.

سامانه CRM

سامانه جامع مدیریت منابع یا CRM را می توان به عنوان یک نرم افزاری یکپارچه تعریف نمود که داری سامانه هایی برای توسعه و برنامه ریزی تولید، فروش، بازاریابی، توزیع، حسابداری، مدیریت منابع انسانی، مدیریت پروژه، مدیریت خدمات و نگهداری و تعمیرات، مدیریت حمل و نقل و بازرگانی می باشد.

معماری و ساختار CRM

معماری و ساختار crm بگونه ای است که یکپارچگی اطلاعات در سطح سازمان را فراهم می کند و جریانی روان از بخش های مختلف سازمان ایجاد می کند. این سامانه ها با ارائه امکانات جامع می توانند بخش های سازمان یا شرکت شما را تحث پوشش قرار داده و از این طریق موجب افزایش راندمان و بهره وری هر چه بیشتر شوند.

محصولات و فناوری ها

سامانه جامع مدیریت منابع سازمان

نرم افزار های هوشمند تحت وب و مدیریتی 

نرم افزار ها و سخت افزار های مدیریت سازمان

  • نام مدیرعامل: فرشاد خادمیان زاده
  • سایت: merpco.com
  • تلفن: 03133931292
  • ایمیل: info@merpco.com
  • آدرس:

    اصفهان فلکه دانشگاه صنعتی اصفهان، خیابان دانشگاه صنعتی اصفهان، کمربندی خمینی شهر، شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، ساختمان فن آفرینی ۲، واحد ۲۳۳


اطلاعات تماس

آدرس: اصفهان، بلوار دانشگاه صنعتی، شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، خیابان 12، ساختمان فراتحقیق، طبقه همکف

تلفن تماس: 03133932133

فکس : ۰۲۱۴۱۴۲۵۵۵۵ داخلی ۳۸۵۷۹

شماره همراه: 09134046840

ایمیل: info@isfahan.tech

انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان استان‌اصفهان

انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان استان‌اصفهان به عنوان تشکلی از فعالان اقتصادی حوزه فناوری، براساس قوانین جمهوری اسلامی ایران در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران تاسیس و به ثبت رسیده است.