شرکت فراز گستر سپاهان

شرکت فراز گستر سپاهان با تکیه بر تجـربه موفق چـندین سـاله خود در صنعت ماشین سازی و با توانایی ساخت ماشینهای چند ایستگاهه ( ترانسفر )، اجزاء ماشین، ماشین‌های مخصوص، طــراحی و اجـراء خطوط تولید انبوه قطعات، قـادر به پاسخـگویی نیازمندی‌های صنایع گـوناگون مـی باشد. محصولات این شـرکت در طـیف گسترده ای از خطوط تولیدی کاربرد دارد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد :   -   صنعت خودروسازی  

-   تولید شیرآلات آب (بال ولو - شیر مخلوط سرامیکی و معمولی - شیر کشابی - مینی شیر )

-    تولید شیر آلات و اتصالات گاز (گاز طبیعی - گاز مایع -  CNG)

-   تولید اتصالات لوله های سبز - چند لایه – فولادی

استفاده از محصولات شـرکت FGS به نحو چشمگیری باعث کـاهش زمان تــولید قطعات پیچیده می شود. مجموعه عملیات تولید ، از طریق ایستگاههای کاری مختلف و بدون باز و بسته کردن قطعات ، فراهم می گردد. بدین ترتیب ضمن صرفه جویی در فضای کارگاهی و تـعداد پرسنل مورد نیاز ، تـولید انبوه با قابلیت اطمینان بسیار بالا انجام می گیرد. ترانسفر ماشین های سـاخته شده در شـرکت FGS قـادر به انجام عملیات ماشینکاری نظیر سـوراخکاری، بورینگ، شیار زنی، خزینه زنی، پخ زنی، روتراشی، کف تراشی، پیچ تراشی داخلی، پیچ تراشی خارجی و سـایر عملیات مشابه مـی باشند. این عملیات بر روی وجـوه مـختلف قطعه کـار و بـصورت پی در پی انـجام می گیرد.

واحد فنی و مهندسی شـرکت FGS قادر است مطابق با نیازهای صنایع مختلف، به طراحی خط تولید قطعات خاص بپردازد. این طراحی علاوه بر طراحی مـاشین های خـاص، شـامل تمامی نیازمندیهای خط تولید نظیر پرسهای فورج و آرایش، چیدمان بهینه خط تولید، امکانات آزمایشگاهی، خط آبکاری، طراحی انبار و ... نیز می شود. آموزش اپراتوری، تعمیرات عمومی، برنامه ریزی و کاربری ماشین، انتخاب ابزار و امکان توسعه کاربری ماشین از رئوس اصلی واحد آموزش شرکت FGS می باشند.

محصولات و فناوری ها

محدوده تولیدات شرکت  

-   ماشین های ترانسفر با میز گردان 

-   ماشین های تک محوره و چند محوره با میز ثابت  

-   یونیت های براده برداری هیدرولیکی و مکانیکی   

-   ابزارهای خاص و قالبهای فورج و آرایش  

-   میزهای ایندکس هیدرولیکی و مکانیکی  

-   گیره های دونظام هیدرولیک و پنوماتیک   

-   کفشک های مخصوص فورج توخالی  

-   پرسهای آرایش

  • نام مدیرعامل: محمد توکلي
  • سایت: fgs-co.com
  • تلفن: 03135720061
  • ایمیل: info@fgs-co.com
  • آدرس:

    اصفهان، شهرک صنعتی جی، خیابان اول، پلاک 4


اطلاعات تماس

آدرس: اصفهان، بلوار دانشگاه صنعتی، شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، خیابان 12، ساختمان فراتحقیق، طبقه همکف

تلفن تماس: 03133932133

فکس : ۰۲۱۴۱۴۲۵۵۵۵ داخلی ۳۸۵۷۹

شماره همراه: 09134046840

ایمیل: info@isfahan.tech

انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان استان‌اصفهان

انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان استان‌اصفهان به عنوان تشکلی از فعالان اقتصادی حوزه فناوری، براساس قوانین جمهوری اسلامی ایران در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران تاسیس و به ثبت رسیده است.