شرکت دژپاد صنعت سازه

شركت دژپاد صنعت سازه در سال ۱۳۷۴ تاسيس گرديده اسـت و زمـينه فعالـيت آن در رشته هاي مكانيك و سيالات، ‏برق و ابزار دقيق و اتوماسـیون، ساختماني و اسكلت فلزي در محدوده طراحـي،‌ ساخت، نصب و راه اندازي، تعمير و نگهداري و بهره برداري مي باشد. همـچنين این شرکت به مـدت ۲۵ سال به طـور پيوسـته در صنعت فولاد كشور از جمـله فولاد مـباركه اصـفهان، ذوب آهن اصفهان، فولادسازي و ريخته گري مداوم سبا، فولاد هرمزگان، گروه ملي صنعتی فولاد اهواز، فولاد خوزستان، فولاد کاوه جنوب کیش، فولاد آلیاژی ایران، فولاد خراسان، فولاد کاشان و مجتمع مس سرچشمه فعاليت نموده است و داراي تجربه مديريت همزمان ۱۰۰۰ نفر نيرو می باشد.

حجم فعاليت هاي انجام شده در اين مدت در كليه واحدهاي صنعت فولاد شامل واگن برگردان، ‏انباشت و برداشت‏، گندله سازي، ‏احياء‌ مستقيم، فولادسازي و ريخـته گري، نورد گرم و نورد سرد در قالب بيش از ۱۰۰ پروژه و  بالغ بر ۱۵۰۰ ميليارد ريال مي باشد.


اطلاعات تماس

آدرس: اصفهان، بلوار دانشگاه صنعتی، شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، خیابان 12، ساختمان فراتحقیق، طبقه همکف

تلفن تماس: 03133932133

فکس : ۰۲۱۴۱۴۲۵۵۵۵ داخلی ۳۸۵۷۹

شماره همراه: 09134046840

ایمیل: info@isfahan.tech

انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان استان‌اصفهان

انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان استان‌اصفهان به عنوان تشکلی از فعالان اقتصادی حوزه فناوری، براساس قوانین جمهوری اسلامی ایران در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران تاسیس و به ثبت رسیده است.