شرکت تجهیز صنعت نصر

این شرکت با تکیه بر توان و دانش بالای متخصصین خود در زمینه ی طراحی ،تولید قطعات و ساخت تجهیزات آزمایشگاهی و صنعتی، همچنین ارائه خدمات مهندسی ،به طور ویژه در حوزه ی مهندسی سطح مفتخر به همکاری با اغلب مراکز دانشگاهی و تحقیق و توسعه ی شرکت های بزرگ صنعتی می‌باشد.

در این خصوص تیم های زبده و کارآمدی در بخش های مختلف سطح و شکل دهی، مکانیک، اتوماسیون، برق، کامپیوتر و ..... فعالیت می نماید، که این تنوع نه تنها موجب کاهش تمرکز و کیفیت نشده بلکه یکپارچگی در کیفیت و مشخصات محصولات را به ارمغان آورده است. همواره اهداف مدیران و همکاران متخصص این مجموعه بر آن بوده تا با شناخت نیازهای بازار محصولات خود را در بهترین سطح کیفیت و قیمتی متعارف به بازار عرضه کنند، حضور در نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی ساخت ایران در چهار سال متوالی باعث شده، در کل کشور به عنوان یک شرکت مدعی در این عرصه شناخته و جذب مشتری داشته باشد. با توجه به اینکه اغلب تولیدات این شرکت دارای کیفیتی هم تراز با مدل های مشابه خارجی هستند، چشم انداز به عنوان عضو کوچکی از جامعه مهندسی مبتنی بر بی نیاز کردن کشور از واردات محصولات خارجی در زمینه تجهیزات آزمایشگاهی می باشد.

محصولات و فناوری ها

محصولات آزمایشگاهی:

میکسرهای مکانیکی

تجهیزات تست سایش

محصولات صنعتی:

تیوب فین دار طولی با جوش پیوسته

تیوب باندل فین دار طولی با جوش پیوسته

  • نام مدیرعامل: احمد شمس
  • سایت: tsnco.ir
  • تلفن: 33931134-5
  • ایمیل: tajhiz.sanat.nasr@gmail.com
  • آدرس:

    شهرک علمی و تحقیقاتی تصفهان، ساختمان فن آفرینی 1، واحد 111


اطلاعات تماس

آدرس: اصفهان، بلوار دانشگاه صنعتی، شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، خیابان 12، ساختمان فراتحقیق، طبقه همکف

تلفن تماس: 03133932133

فکس : ۰۲۱۴۱۴۲۵۵۵۵ داخلی ۳۸۵۷۹

شماره همراه: 09134046840

ایمیل: info@isfahan.tech

انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان استان‌اصفهان

انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان استان‌اصفهان به عنوان تشکلی از فعالان اقتصادی حوزه فناوری، براساس قوانین جمهوری اسلامی ایران در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران تاسیس و به ثبت رسیده است.