شرکت تابان گوهر نفیس

شرکت تابان گوهر نفیس یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فن‌آوری شیخ بهایی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و فعال در زمینه‌های تخصصی الکترونیک و IT می باشد. این شرکت از سال ۱۳۸۷ فعالیت خود را آغاز نموده است و با بهره‌مندی از نوآوری و پشتیبانی تیم فنی متخصص خود تاکنون موفق به ارائه محصولات و خدمات متنوع در زمینه الکترونیک و نرم افزار و همچنین تولید برخی ماشین آلات خاص گردیده است.

این شرکت اولین ارائه دهنده سیستم‌های آنلاین اعلام نرخGPRS طلا و مسکوکات در کشور می باشد . این شرکت با ارائه کامل‌ترین خدمات و پشتیبانی‌های فنی به اتحادیه‌های طلا و جواهر به عنوان تنها نماینده اتحادیه طلا و جواهر کشوری (کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف کشور) جهت اطلاع رسانی نرخ در کشور توانسته است موفق به تجهیز بیش از ۴۵۰۰ واحد صنفی در شهرستان‌های مختلف کشور گردد.

محصولات و فناوری ها

سیستم های اطلاع رسانی و امنیتی

  • نام مدیرعامل: سهیل ساعدی
  • سایت: tgn.co.ir
  • تلفن: 03133931245
  • ایمیل: tgn-co@istt.ir
  • آدرس:

    اصفهان، بلوار دانشگاه صنعتی، شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، پارک علم و فناوری شیخ بهایی، جنب برج فناوری، ساختمان شماره A409، شرکت تابان گوهر نفیس


اطلاعات تماس

آدرس: اصفهان، بلوار دانشگاه صنعتی، شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، خیابان 12، ساختمان فراتحقیق، طبقه همکف

تلفن تماس: 03133932133

فکس : ۰۲۱۴۱۴۲۵۵۵۵ داخلی ۳۸۵۷۹

شماره همراه: 09134046840

ایمیل: info@isfahan.tech

انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان استان‌اصفهان

انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان استان‌اصفهان به عنوان تشکلی از فعالان اقتصادی حوزه فناوری، براساس قوانین جمهوری اسلامی ایران در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران تاسیس و به ثبت رسیده است.