شرکت برنا رباتیک نوین آریا

شرکت برنا رباتیک نوین آریا از سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را در زمینه الکترونیک، مکاترونیک و اتوماسیون صنعتی در قالب گروه فنی‌مهندسی ژوبین متشکل از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعتی اصفهان آغاز کرد. در سال ۱۳۹۳ با توجه به توانمندی‌های فنی و علمی به وجود آمده در اعضا و کادر فنی به منظور افزایش رشد اقتصادی و تجاری فعالیت‌های صنعتی اقدام به استقرار درشهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان نموده که هم‌اکنون کلیه فعالیت‌های صنعتی این مجموعه با نام شرکت برنا رباتیک نوین آریا است و دفتر اصلی شرکت در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان مستقر است.

شرکت برنا رباتیک نوین آریا با یاری خداوند متعال و با اهداف پژوهش‌های کاربردی و توسعه‌ای در زمینه بهینه‌سازی خطوط تولید و طراحی و اجرای سیستم‌های اتوماسیون صنعتی و رباتیک صنعتی و همچنین ارایه خدمات مشاوره‌ای فنی در زمینه راه‌اندازی خطوط تمام خودکار و هم‌چنین ساخت دستگاه‌های مختلف صنعتی با در اختیار داشتن تیمی مجرب در زمینه مهندسی برق، مکانیک، مکاترونیک و کامپیوتر آماده همکاری و ارایه خدمات به منظور رشد و تعالی صنعت کشور می‌باشد.

این بخش از مجموعه با یاری خداوند متعال و با اهداف پژوهش‌های کاربردی و توسعه‌ای در زمینه بهینه‌سازی خطوط تولید و طراحی و اجرای سیستم‌های اتوماسیون صنعتی و رباتیک صنعتی و همچنین ارایه خدمات مشاوره‌ای فنی با در اختیار داشتن تیمی مجرب در زمینه مهندسی برق، مکانیک، مکاترونیک و کامپیوتر آماده همکاری و ارایه خدمات به منظور رشد و تعالی صنعت کشور است.

  • نام مدیرعامل:
  • سایت:
  • تلفن:
  • ایمیل:
  • آدرس:

اطلاعات تماس

آدرس: اصفهان، بلوار دانشگاه صنعتی، شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، خیابان 12، ساختمان فراتحقیق، طبقه همکف

تلفن تماس: 03133932133

فکس : ۰۲۱۴۱۴۲۵۵۵۵ داخلی ۳۸۵۷۹

شماره همراه: 09134046840

ایمیل: info@isfahan.tech

انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان استان‌اصفهان

انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان استان‌اصفهان به عنوان تشکلی از فعالان اقتصادی حوزه فناوری، براساس قوانین جمهوری اسلامی ایران در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران تاسیس و به ثبت رسیده است.