شرکت ایزوله اصفهان

شرکت ایزوله اصفهان (سهامی خاص) شرکتی دانش بنیان می باشد که با بهره گیری از نیروهای متخصص و با تجربه در زمینه ساخت انواع قطعات و تجهیزات، مشاوره و اجرای پروژه های صنعتی، مهندسی معکوس، طراحی و نقشه برداری مشغول به فعالیت می باشد. شرکت ایزوله اصفهان دارای فضای اداری و کارگاهی بوده و با بکارگیری شیوه های پیشرفته علمی مدیریت منابع، علاوه بر دستگاه ها و امکانات خود، توانسته است گروهی از مجربترین و خوشنام ترین پیمانکاران استان اصفهان را در پروژه های خود بکار گرفته است.

شایان ذکر است این شرکت به غیر از محصولات دانش بنیان خود، پروژه های دیگری در صنایع فولاد، نفت، گاز و پتروشیمی نظیر ساخت دریچه هایWGSV، شبکه سرند، HUB & BLADE، روتور مکنده دود، مسدودکننده گل مجرا و ... انجام و همچنین خدمات ماشینکاری با توجه به توانایی های کارگاهی موجود ارائه می دهد.

 از جمله صنایع بزرگی که این شرکت در لیست تامین کنندگان آنان حضور داشته و در حال فعالیت می باشد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

صنایع نفت ، گاز و پتروشیمی (ثبت شده در فهرست بلند سامانه تامین الکترونیکی کالای صنعت نفت)، مجتمع فولاد مبارکه اصفهان، شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان، شرکت فولاد هرمزگان

محصولات و فناوری ها

ساخت قطعات و تجهیزات صنعتی

  • نام مدیرعامل: محمد جلیل سلطانی
  • سایت: /http://www.isolehisfahan.com
  • تلفن: 03133932498
  • ایمیل: isoleh.co@gmail.com
  • آدرس:

    اصفهان، بلوار دانشگاه صنعتی اصفهان، شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، میدان صنعت، خیابان 10، پلاک 408


اطلاعات تماس

آدرس: اصفهان، بلوار دانشگاه صنعتی، شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، خیابان 12، ساختمان فراتحقیق، طبقه همکف

تلفن تماس: 03133932133

فکس : ۰۲۱۴۱۴۲۵۵۵۵ داخلی ۳۸۵۷۹

شماره همراه: 09134046840

ایمیل: info@isfahan.tech

انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان استان‌اصفهان

انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان استان‌اصفهان به عنوان تشکلی از فعالان اقتصادی حوزه فناوری، براساس قوانین جمهوری اسلامی ایران در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران تاسیس و به ثبت رسیده است.