شرکت آژند بسپار آرمان نوین

شرکت آژند بسپار آرمان نوین در سال 1394 تاسیس گردید و در حوزه محصولات شیمیایی پلیمری به صورت مستمر و پویا فعالیت داشته و ساختار مدیریتی این مجموعه همواره در تلاش بوده است که بصورت نظامند، در جهت توسعه، تعالی و بروز رسانی علم و فناوری ایفای نقش نماید و با اتکاء به دانش و تجربه نیروی انسانی خود در راستای تحقق اهدافی چون توسعه، صنعتی سازی و فناوری های نوین شیمی پلیمر گام بردارد.

شرکت آژند بسپار آرمان نوین موفق گردیده است چسب وکیوم ممبران برای مصرف در صنایع چوب و ام دی اف را با کیفیت مناسب و قابل رقابت با محصولات خارجی وارد بازار کند. علاوه بر فعالیت در زمینه تولید چسب پلی یورتان پایه آبی، شرکت در زمینه های دیگری از جمله تولید تغلیظ کننده های پلی یورتانی با کیفیت مورد تایید، مشاوره و اصلاح فرمولاسیون پلی یورتان های پایه آبی برای استفاده در صنایع مختلف از جمله صنایع چوب، پارچه و بسته بندی نیز همکاری دارد.

محصولات و فناوری ها

چسب پلی یورتان پایه آبی

تغلیظ کننده های پلی یورتانی



اطلاعات تماس

آدرس: اصفهان، بلوار دانشگاه صنعتی، شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، خیابان 12، ساختمان فراتحقیق، طبقه همکف

تلفن تماس: 03133932133

فکس : ۰۲۱۴۱۴۲۵۵۵۵ داخلی ۳۸۵۷۹

شماره همراه: 09134046840

ایمیل: info@isfahan.tech

انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان استان‌اصفهان

انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان استان‌اصفهان به عنوان تشکلی از فعالان اقتصادی حوزه فناوری، براساس قوانین جمهوری اسلامی ایران در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران تاسیس و به ثبت رسیده است.