شرکت دانا تجهیز پترو آب

ماموریت اصلی در گروه بین رشته ای دانتک، طراحی و ساخت پمپ های ورتکس دوفازی و تجهیزات وابسته به آن با هدف به کارگیری این نوع از تجهیزات در صنایع آب و آبفا، پالایشگاهی و پتروشیمی، صنایع غذایی، معادن، کارخانجات، کشاورزی و شیلات می باشد. گروه دانتک فعالیت خود را بر اساس تحقیق و توسعه مستمر از سال 1397 آغاز کرده است و اکنون موفق به ساخت این نسل پیشرفته از پمپ های دوفازی شده که توانایی ترکیب گاز-سیال را دارند. همواره هدف خود را تلاش برای استفاده بهینه و حداکثری از این مایه حیات یعنی آب قرار داده ایم.

کاربرد تکنولوژی های میکرو و نانو حباب

نانو حباب، به حباب‌های با قطر کمتر از 200 نانومتر اطلاق می‌گردد. از ویژگی‌های جذاب این حباب‌ها، خواص فیزیکی منحصر به فرد آن‌ها است که امکان استفاده از این حباب‌ها را برای سایر کاربرد‌ها در صنایع مختلف به ارمغان می‌آورد. پمپ ورتکس دوفازی دانتک با استفاده از فناوری‌های پیشرفته‌ای امکان ایجاد میکرو‌نانو حباب‌ها با تراکم بالایی را فراهم نموده است. از خواص فیزیکی منحصر به فرد نانو حباب‌ها، ماندگاری طولانی مدت این حباب‌ها در آب است. این حباب‌ها برخلاف حباب‌های بزرگ و معمولی با قابلیت شناوری بسیار کم، توانایی کمی در رسیدن به سطح آب را دارند.

پروژه‌های دانتک

دامنه شکاربرد محصولات دانتک در بخش هوادهی، ازن زنی، تزریق گاز و اکسیژن دهی باعث شده است، دانتک همراه با صنایع مختلف و چالش‌های متناسب با هر کدام روبرو شود. همکاری و حضور موثر این گروه در اجرای طرح‌های کاربردی و موثر در پالایشگاه نفت، مرکز آب و فاضلاب، مزارع پرورش ماهی و آبزی پروری، صنعت تصفیه پساب و نساجی از دستاورد‌های همکاری با این صنایع جهت حل چالش‌های پیش رو توام با کاهش هزینه‌های عملیاتی آن‌ها است. تمام تلاش این گروه پاسخگویی مناسب به نیاز صنایع مختلف در زمینه آب، پسب و کار با سیال دوفازی است. 



محصولات و فناوری ها

پمپ‌های SVP

پمپ‌‌های توربینی DRP

سیستم‌های NB Ozone

سیستم‌های کنترلی

پایلوت‌های آزمایشگاهی

تجهیزات جانبی


اطلاعات تماس

آدرس: اصفهان، بلوار دانشگاه صنعتی، شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، خیابان 12، ساختمان فراتحقیق، طبقه همکف

تلفن تماس: 03133932133

فکس : ۰۲۱۴۱۴۲۵۵۵۵ داخلی ۳۸۵۷۹

شماره همراه: 09134046840

ایمیل: info@isfahan.tech

انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان استان‌اصفهان

انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان استان‌اصفهان به عنوان تشکلی از فعالان اقتصادی حوزه فناوری، براساس قوانین جمهوری اسلامی ایران در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران تاسیس و به ثبت رسیده است.