اولین جلسه صبحانه کاری اعضای انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان استان‌اصفهان

اولین جلسه صبحانه کاری اعضای انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان استان‌اصفهان در روز چهارشنبه مورخ ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ برگزار گردید.

پیرو مصوبه هیات‌مدیره انجمن درسال ۱۴۰۱ مبنی بر تشکیل کارگروه‌های تخصصی در حوزه منابع انسانی، گمرک، خدمات رفاهی، توسعه بازار و حقوقی از بین اعضای محترم هر هفته با اطلاع‌رسانی قبلی در روزهای چهارشنبه جلساتی با حضور اعضای علاقه‌مند برگزار می‌گردد تا ضمن جهت‌دهی مناسب به کارگروه‌های تشکیل شده مسائل روز مرتبط با اعضا شناسایی و پس از بررسی در جلسات هیات‌مدیره نسبت به نحوه پیگیری و انعکاس آن به سایر ذینفعان حوزه اقتصاد دانش‌بنیان اقدام لازم صورت گیرد.

در این راستا جمع‌بندی نظرات حاضرین در جلسه اول سال ۱۴۰۲ به شرح ذیل به حضور اعضای محترم ایفاد می گردد: مسلما اعلام نظر و حضور مستمر تک تک اعضای محترم در کارگروه‌ها غنای هرچه بیشتر انشالله، پیشنهادات و انتقادات انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان استان از سایر دستگاه‌های ذینفع را به همراه خواهد داشت.

1- بهبود امکانات و تسهیلات مورد نیاز برای پرسنل شرکت‌ها با استفاده از عقد قراردادهای جمعی توسط انجمن.

2- واریزی به موقع حق عضویت اعضا در جهت تقویت ظرفیت نیروی انسانی مورد نیاز دبیرخانه برای فعالیتهای موثرتر.

3- انجمن برای شرکت‌های عضو غیر مستقر در شهرک هم برنامه‌ریزی داشته باشد.

4- با توجه به اعلام اتمام ظرفیت مشوق‌های تامین اجتماعی در استان‌اصفهان انجمن پیگیری لازم را انجام دهد.

5- علیرغم اینکه انجمن یک مجموعه غیرانتفاعی است، ولی اعضا برای راه‌های درآمدزایی انجمن به غیر از حق عضویت نیز برنامه‌های خود را ارائه دهند.

6- با توجه به شروع دوره جدید هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان، برنامه انجمن برای تشکیل کمیسیون دانش‌بنیان در اختیار اعضا قرار گیرد تا از پیش در دوره جدید حداکثر استفاده از ظرفیت‌های اتاق بازرگانی برای حوزه دانش‌بنیان صورت گیرد.

7- جهت تقویت توان پشتیبانی دبیرخانه انجمن اعضای حاضر آمادگی خود را جهت ارائه خدمات داوطلبانه به این دبیرخانه اعلام نموده و درخواست دارند که دبیرخانه مذکور نیازهای خود به خدمات قابل ارائه توسط اعضا را منتشر می نماید تا امکان همکاری داوطلبانه بیشتر درخواست‌ها فراهم گردد.

8- با توجه به ظرفیت‌های ایجاد شده در جهت حمایت از سرمایه‌گذاری در منطقه چادگان استان اصفهان اعضایی که برای ارتقای وضعیت این بخش از استان طرح‌ها و یا پیشنهاداتی دارند به دبیرخانه انجمن ارسال نمایند تا پیگیری لازم انجام گیرد.


اطلاعات تماس

آدرس: اصفهان، بلوار دانشگاه صنعتی، شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، خیابان 12، ساختمان فراتحقیق، طبقه همکف

تلفن تماس: 03133932133

فکس : ۰۲۱۴۱۴۲۵۵۵۵ داخلی ۳۸۵۷۹

شماره همراه: 09134046840

ایمیل: info@isfahan.tech

انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان استان‌اصفهان

انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان استان‌اصفهان به عنوان تشکلی از فعالان اقتصادی حوزه فناوری، براساس قوانین جمهوری اسلامی ایران در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران تاسیس و به ثبت رسیده است.